Velkomstpakke til poeterne!

Efter op til flere reinkarnationer, har jeg efterhånden fået samlet en række lækre links, som enhver læsesøhest, spirende schriftsteller eller etableret tekstformulator, må finde interessante. Tjek dem ud – og grib dig selv til håret over dit held, at det ikke er dig, der der har slidt internettet tyndt i søgningen efter disse…

Til gengæld får jeg måske lidt trafik på min nyerhvervede blåk.

Fornuftigere indlæg følger muligvis i en ikke så fjern nutid.

7 kommentarer

  1. det var da en fin blog, og masser af gode links, tillykke med den…

    Henriette

  2. Jeps! vildt charment!

  3. Ja, det er da en blæret blog og sikke en masse gode links!

  4. Fed blog med gode links!
    Nogen af dem kendte jeg i forvejen, andre har jeg ikke set før. Fedt at have det hele samlet et sted. Men jeg mangler et link til en af mine nye favoritter Harning? Den er også bare for fed!

  5. Hej Nikolaj

    tak for kommentaren – har du et link til ham Harning du taler om?

    og sig mig lige – kan man kun se posten “velkomstpakke til poeterne” på min blog? – det er den eneste der bliver kommenteret nemlig 🙂

  6. Hej Brian
    Jeg fandt dig under velkomstpakke til poeterne og det var da fedt! Så vidste jeg at det var der jeg skulle klikke! Du findes sikkert også andre steder men jeg fandt dig under de mest besøgte blog i dag! (:-)
    Harnings blog hedder Harning og jeg fandt den på worldpress da jeg ledte efter Digte og Haiku og fandt Senryu!

  7. Av jo – en masse gode links – men du mangler mig!

    Hilsner Lonni der svinger mellem storhedsvanvid og mindreværd 😉

Skriv et svar

