Nyt Apparatur i posten

Så er det seneste nummer af kunst og litteratur magasinet Apparatur dumpet ind af brevsprækken – og sørme nok om jeg ikke har et enkelt digt med. Mit bidrag kan læses herunder, eller hentes som PDF på siden “De Der Digte” her på bloggen. Magasinet kan købes via hjemmesiden:

Uden formål

Nogen gange får jeg lyst til
at sætte kaffe over
og så køre min vej

Jeg køre formålsløst
rundt på steder
tager tilfældige sving
til højre og venstre
velvidende at
vandet løber ned i maskinen

Og da jeg går på gaden
og folk ser mig smile underligt
er det fordi kun jeg ved
at vandet er begyndt at fordampe

For at være helt sikker
sætter jeg mig et sted
ryger en smøg
og når vandet er væk
er der noget tilbage
som begynder at brænde på…

En kommentar

  1. Tillykke med publiceringen i Apparatur!
    Fedt digt i øvrigt – lidt spooky!

Skriv et svar

