Baberblads hologrammer

Jvf. nedenstående indslag, har jeg nu besluttet mig for at kalde min digtsamling for Barberblads hologrammer – og tak for kommentarerne.

I dag har klippet og klistret og printet og korrigeret en sidste gang – samt pakket i kuverter. På mandag ryger samlingen afsted til forlag.

Herefter kender vi jo proceduren: 2-3 dage og man får et brev med bekræftelse for modtagelse af manuskript. 2-3 måneder og man får et pænt afslag uden begrundelse fra forlaget. Men sådan er det jo bare – forhåbentlig går det godt. Jeg synes i hvert fald selv, at samlingen er værd at læse – YES DEN ER SÅ!

hobby-der-goer-ondt.jpg

2 kommentarer

  1. Ja, vi kender alle den sædvanlige procedure, MEN det kunne jo rent faktisk være, at din digtsamling var så heldig at slippe igennem nåleøjet! Rigtigt meget held og lykke med det! Jeg krydser fingre!

  2. Jeg sender den alverdens gode tanker, som jeg håber kan ase og mase den gennem det forbandede nåleøje!

    🙂

Skriv et svar

