Turen går til Ørslev Kloster

En hel uges ferie venter forude – og den står i litteraturens tegn! På næste søndag er der jo Ord Under Himlen arrangement i Kongens Have. Jeg glæder mig til at få sat tredimensionelt ansigt på mange af de forfattere jeg ellers kun kender fra World Wild Web…

I morgen pakker jeg tasken med alskens papirer, penne og PCer. Så smutter jeg fire dage i Ørslev Kloster – et forfatterrefugie der ligger uden for Skive. Det er vidst fjerde eller femte gang jeg tager derud i en lille uges tid og normalt er det rigtig godt og jeg får skrevet en hulens masse. Denne gang skal jeg nok primært arbejde på min nye roman Verdensskabninger – den bliver fed! Min første bog Skyldsejler er ikke blevet antaget endnu, men jeg kan jo ligeså godt klø på.

Sådan ser klosteret ud

Orslev

Sådan ser de fleste væresler ud

Orselv2

En kommentar

  1. Rigtig godt skriv Mr. Stormy! Og du må være hådtpumpende klar til Ord under himlen ugen efter så 😉

    Hilsner
    Lonni

Skriv et svar

