Tilbage til verden…

Det var så de par dage på Ørslev Kloster. Normalt kan jeg sagtens skrive 20-30 sider på fire dage derude, men denne gang gik det nu lidt sløvt.

Under alle omstændigheder kom jeg dog lidt videre med bogen Verdensskabninger. Jeg fik både udvidet kapitlet “Vasco hidkaldes af Kongen og tror han skal forfremmes“, jeg fik skrevet kapitlet “Her pakkes en rejsetakse med Urigiansk honning i madkassen“, samt påbegyndt kapitlet “Den nye Konge hører nyt fra den nye verden” – he he. desuden fik jeg både skrevet afnittene om Elverfolket, Enhjørninge, Føniks og Gorgoner – det om Grifferne kunne jeg ikke lige komme på noget til…

Se – var det ikke interessante informationer!

NB: Verdensskabninger er IKKE endnu en “kogen suppe” på Ringenes Herre og deslige – selvom det måske kunne lyde sådan på ovenstående. Verdensskabninger er noget ganske andet!!!

Skriv et svar

