Ord Under Himlen

Trætheden er ganske stille og roligt ved at forsvinde efter turen til Kongens Have i søndags – kl. 5:00 mandag morgen, var jeg tilbage i Århus, så det tog lige en dags tid at komme sig. Men hvor var det fedt at være derovre. Hvor var det fedt, at møde hele den pukkelryggede poesi-forsamling. Hvor var det fedt, at høre ordekvilibistrene og hvor var det fedt at være ude at spise sammen. En rigtig god oplevelse!

Stor ros til Lisbeth og Lonni for arrangementet – jeg tror sgu folk de hyggede sig. Jeg har ikke tjekket endnu, men mon ikke man kan læse om det på diverse blogs allerede nu – man kan jo i hvert fald læse om det på Ord Under Himlen, hvor der også er link til Urban. På Urban ligger der billeder und alles!

STORT!

5 kommentarer

  1. Det var fedt ja! 🙂 Hyggeligt at mødes og øv jeg skulle nå mit tog..

    Men inden da fik jeg virkelig skudt et par vellign. fotos af Jer folkens – som urban straks fik sat på deres digitale side.

    Vejret blev mildere end jeg havde forventet – og måske arrangementet kunne synes lidt rodet – men I fandt sgu Jeres form rundtomkring!

    Næste år regner Libs og jeg med at finde ud af noget i maj – og vi starter planlægning i god tid – så formen bliver en smule anderledes.

    Tak fordi du kom! 🙂

    Hilsner
    Lonni

  2. Huggede lige lidt..Håber det er ok 😉

    Hilsner
    Lonni

  3. 🙂
    alles ist gut…

  4. Fino 🙂

Skriv et svar

