Digterrum, Århus Kunstakademi, søndag – be there!

Teksten nedenfor er direkte tyvstjålet fra Kultunatuen. the_distrest_poet.jpg

Digterrum – Forum for poeter.

Her er ingen regler. Her skrives eller læses højt. Som regel vil der være et kort oplæg fra en indbudt gæst. Herefter former arrangementet sig efter de fremmødtes ideer og ønsker. Ved arrangementet kan der indleveres tekster til lyriktidsskriftet M gasin. Arrangeret af Poetklub Århus.

– Søn. d. 30. september 2007, kl. 16.

– Århus Kunstakademi, Vestergade 29, Århus C

4 kommentarer

  1. Helt helt (næsten) uden for teksten: MetrOrd goes myspace! I morgen hjælper en kyndig Myspace-profil-maker mig med at pimpe vores MetrOrd-dims en smule op. Ligenu er den en kende bleg.

    Hilsner
    Lonni

  2. Og så lige linket:

    MySpace-URL-adresse:

    http://www.myspace.com/metrord

  3. oki – super godt gået. Og sikke hurtigt man får venner derinde hva’ 🙂

    Følger der også en forklaring med? Skal jeg fx oprette en myspace profil for at kunne gøre noget derinde eller hur?

  4. Hey Brian

    Jeg synes under alle omstændigheder du ville pynte i det Myspace’ske univers 😉 Men ellers – sårn rent process-asgtigt behøver man ikke – jeg sender kodeord osv til dig og de andre MetrOrdmennesker senest i morgen – og I kan så selv gå ind og tilføje eller trække fra. Men jeg syns virkelig det ville være sjovt, hvis du fik en profil derinde – så ville jeg adde dig hurtigst muligt! :))

    I dag pimper jeg den lidt op – finder vores billeder frem – måske opretter et lille slideshow – hvor vi passerer revue.

    Billeder af bøger vi har anmeldt prøver jeg også at sætte på – så det ser pænt ud – men jeg er lidt glad for den hjælp jeg får – jeg er ikke en ørn til slige sager 😉

    I må selvfølgelig sige til, hvis det blir en anelse for poppet!

    Hilsner
    Lonni

    PS: Jahhh! Man får ræddi mange venner – det er jo fedt, at nogle af dem er de forfattere, der kom med deres bøger til os, som har sagt yes!

    🙂

Skriv et svar

