Metapoesi

Billeddigt

et digt
er blot et billede
i mit hoved
som jeg skriver

3 kommentarer

  1. Så enkelt!

  2. Enkelt og elegant formuleret!

  3. Tak for læsningen.

    Har lige selv publiceret et metapoesi digt, og har også brugt billedet som billede. :).

    – Derefter er jeg via søgning kommet herhen, og kan uddlede meningen med metapoesi ikke er helt forkert.

    Vær nu helt sikker på, jeg først har læst det her digt af Brian Storm EFTER jeg selv har publiceret på digte.dk. Altså kan der ikke være tale om plagiat.

    Iøvrigt en meget god og spændende side denne her. Tak for interessant kik.

    Venlig hilsen.

Skriv et svar

