Nonner & noveller

OrslevHvis du er det mindste i tvivl om hvad du skal bruge dine ferier og fritid til – så skulle du overveje at blive forfatter ved siden af dit fuldtidsjob! På denne måde er du sikret optimal udnyttelse af din tid, som derfor ikke spildes med alskens dårskab som druk, kvinder, fester, rejser og andet gøjl, der bare risikerer at sætte én i godt humør!

Nåja – det er måske lidt overdrevet og lyder noget vrissent (sådan er det ikke ment). Faktum er, at jeg nu igen igen har et par feriedage – og derfor straks pakker skrivegrejet og de gode ideer, og smutter i det forhenværende nonnekloster, Ørslev Kloster. Det forholder sig nemlig sådan, at jeg meget gerne vil have afsluttet en novellesamling inden familieforøgelsen til februar og udflytningen til eget hus på godt og vel samme dag, som den nyfødte banker på livmoderhalsen…

Det kunne jo tænkes, at jeg i en periode på godt og vel atten år, ikke får tid til at skrive så meget igen 🙂

En kommentar

  1. Ville ønske det var mig 🙂
    Jeg ville gerne ku smutte helt væk fra alt og alle – men ferie er i familien og derfor er min skrivning både her og der sat på stand by –

    måske er der stadig lidt på wordpressern – interview med christoffer g. beck engang i næste uge –

    men ellers – gåture i skoven og no brain.

    god skrivelyst til dig i klosteret 😉

    Kh
    Lonni

Skriv et svar

