Nyt fra Storm-fronten

Åben Poetisk Scene
På tirsdag den 23. oktober går det atter løs. Igen er scenen åben for dem, der måtte have lyst til at prøve sine digte eller andet af overfor det måbende publikum. Også denne gang foregår seancen klokken ottehundrede på Gemmestedet, Klostergade 62. Læs mere på Poetklubbens hjemmeside.

Storm på MySpace
Det vrimler med steder hvor man bare have en profil eller et billede eller en side eller et netværk; blogs, FaceBook, MyMusic, LinkedIn, Kommunikationsforum, chat-fora, hjemmeside, iGoogle, YouTube, SecondLife, digte.dk, Fyldepennen – og mange andre steder. I dag handler det om at fravælge i stedet for at tilvælge, hvor man vil være repræsenteret. Der er ganske enkelt ikke tid til at pleje alle de netværk! Under alle omstændigheder er undertegnede nu også at finde på MySpace. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge det til endnu – men måske det kommer. Min side er lige her.

Magasin links
…er forsvundet fra min blog. Jeg ved ikke hvor meget de egentligt blev benyttet og syntes det gjorde siden en smule uoverskuelig, efterhånden som der kommer flere blog-links på. Savner man lige adressen på et bestemt poesi/litteratur-magasin, så skriv det i kommentarfeltet og jeg skal sende det videre. I stedet kan man nu følge med i, hvad jeg sådan går og læser – det er lige derovre i højre hjørne. Kommentarer til bøgerne er velkomne!

2 kommentarer

  1. Nogle gange ærger det mig, at jeg ikke bor i Århus. – Eller bare hver fjerde måned.

    Vi har jo også fået den der Høxbroeske/Korndalske – La Fontaineting i kbh, hvor folk kan komme og læse op – de skal bare prikke de herrer på skuldrene..

    Så har vi jo Projektør, Underskoven, Under himlen og Litteraturhause.

    Nå ja, men alligevel..

    😉
    Hilsner
    Lonni

  2. “I dag handler det om at fravælge i stedet for at tilvælge, hvor man vil være repræsenteret.”

    Godt skrevet! Jeg bliver fuldstændig stresset bare ved tanken og har naturligvis opgivet på forhånd! Jeg forstår ikke hvordan folk kan overskue at være her og der og allevegne på én gang. Måske er det noget med alderen. 😉

Skriv et svar

