Forfatter invitation

Tænk så fik jeg pludseligt en mail fra Tyskland:

Möchte Sie herzlich auf meine website http://www.fixpoetry.com einladen und würde mich freuen, wenn Sie sich melden. Gruß Julietta Fix

For efterhånden længe siden fik jeg publiceret et par tyske digte på den tyske digtside Schnipsel – og det er her igennem Julietta har fundet mig. Det er da sjovt, som Internettet pludseligt kan skabe sådanne muligheder. Fixpoetry-siden er i øvrigt rigtig flot, og som medvirkende forfatter, får man lavet en online-bog med sine digte. P.t. har jeg vel oversat seks af mine digte til tysk, men med denne mulighed for øje, vil jeg kaste mig over nogle flere.

For nogen tid siden beskrev jeg også det – i princippet positive – afslag jeg fik fra Borgen på min digtsamling Barberblads hologrammer. Nu tror jeg sgu seriøst jeg vil kaste mig over at oversætte Barberblads hologrammer til tysk – det kunne være spændende at se, hvad de tyske forlag siger til det! Der er mange forlag i Tyskland – og skulle man ryge gennem nåleøjet – så er der dælme også kundegrundlag i det land!

Fixpoetry

2 kommentarer

  1. God arbejdslyst! Hep!

  2. Thanks – der går nok liiiiiiiige et stykke tid med det 🙂

Skriv et svar

