Nyt nummer af Graf – med Storm i bagen!

Årets sidste udgave af Graf er netop tikket ind gennem den ellers lukkede dør. Også i denne udgave kan man finde mangt en spændende læsning, som jeg ser frem til at kaste mig over. Her er fx intet mindre end 22 anmeldelser! Desuden fire andre artikler, digte fra otte forskellige digtere, samt en række illustrationer.

Jeg synes sgu Graf redaktionen gør et flot stykke arbejde!

En af de deltagene digtere er undertegnede, som blandt andet nu har fået sat det på tryk, som ellers kun har stået i underoverskriften til denne blog. Dette let skvulpende digt, er ét af tre af mine i Graf nr. 3/4. Alle er de at finde bagerst i denne udgave.

Læs om og køb bladet på Grafs hjemmeside!

3 kommentarer

  1. Skønt! Hvordan GØR du?? 🙂 aj, du er jo bare god! Men så modtag da også mine ønsker for dig og din groende familie: Godt Nytår til Jer!

    Kh
    Lonni

  2. Tak skal du ha.

    Jamen der er jo ikke så meget andet at gøre end at sende nogle digte til magasinerne/tidskrifterne og så håbe på at redaktionerne kan lide det. Så det er det jeg gør 🙂

    og godt nytår til dig og dine også!

  3. Jeg ville bare ønske dig godt nytår, samt masser af held og lykke i 2008. 😀

Skriv et svar

