Release party – eller slippefest

I går var den stor dag så oprundet, hvor Poetklub Århus’ officielt præsenterede antologien Det, vi sagde gælder. Det var en ikke mindre end fantastisk dag!

Først var der saltstænger og vin hos boghandelen C. F. Møller i Århus – og der var proppet med mennesker. Jens Blændstrup, Peter Dyreborg og Louis Jensen (så vidt jeg med mit tømmemændsramte kranie husker) læste op fra antologien og andre værker. Det var virkelig godt!

Efterfølgende var vi en helt flok samlet hos Kenneth fra poetklubben – og selveste Kenneth Krabat samt tre meter og sytten høje The Keith dukkede op hen på aftenen. Årsagen var, at der selsamme aften var oplæsning på Gyngen. Også her var der gang i scenen. Lars Hougaard, Dyreborg, Johannes (the slammer), Keithen og Louis stod for oplæsning og slam: hamrende dygtige poeter hele banden – det var fanme godt. Og Lars – du er simpelthen så go. Du skriver fantastisk in my humble oppinion!

I dag står den på mega-hang-overs mens jeg forsøger at samle mig om, at gøre lidt ved det nyindkøbte hus….av, av, av. Det er hårdt at være poet…

8 kommentarer

  1. Det lyder som en hyggelig aften!
    Er det bare mig – eller ER Århus bare den nye hovedstad sådan rent poetisk?

  2. hyggeligt var lige hvad det var, var det!

    Tjaaa – jeg har ikke helt styr på hvad der sker i Kbh., men i Århus sker der i hvert fald meget 🙂

  3. Hey Storm.

    Tak for sidst. Fandme en aften – jeg gik i seng kl. 06.00 eller deromkring. Puha, hvor er det altså hårdt at være i Jylland – på den gode måde. ,-]

  4. Det lyder som en fantastisk aften. Man bliver da helt misundelig. 😀

  5. Det var super-super fint. Men du var da heldig, hvis du nåede i seng klokken 6. Rikke og jeg gik hjem lidt over 8. Ok, så efter jeg var gået ud et par timer på gulvet hos ham Kennth, men Rikke klarede det meget vågent HELE tiden. Haha. Jeg tror de der postkort med elefant, bille, fyrværkeri, kjole-digte ligger somewhere. Hav det godt og pas nu på med det der tysk!

    A.

  6. Hold da op – I fester jo som en flok teenagere på speed!!!

    Selv var jeg allerede i seng kl. halv fire….he

  7. Det lød virkelig hyggeligt 😉 Ja, det er sgu også en udmærket bog at feste for! ‘Adamsorglet’ af Kenneth Jensen er også fedt! ‘Svetlana’ af Keith og der var én mere..

    Hilsner
    Lonni

  8. rigtig god dag og aften og nat (jeg friede til en dejlig pige og fik ja 8-D – men gjorde dog frieriet betinget af, at jeg måtte bekræfte det i ædru tilstand…)

    Brian, du er sgu en dejlig mand!

    Og hele flokken af fremmødte digtere… det er fandeme livgivende!

Skriv et svar

