Forlaget er på plads…

Efter at have ressearched lidt på de forskellige selvudgiverforlag – hvoraf jeg har været i kontakt med et par stykker, har jeg nu truffet et valg. Det bliver Forlaget DarkLights, der skal udgive min digtsamling Barberbladshologrammer. Jeg tror såmænd ikke at det ene forlag er stort bedre end det andet, når det kommer til denne løsning. Derfor var det også en enkelt mail fra forlagsdirektør Susanne Jespersen, der i sidste ende gjorde udslaget. Susanne skrev:

Jeg er umiddelbart af den opfattelse (selv om jeg er tilbageholdende med udgivelse af digtsamlinger – klog af skade), at du vil være interessant. Jeg har læst en del af dine digte på digte.dk – og synes om dem. Indsend de digte, du ønsker at medtage i samlingen, så vil jeg i første omgang bestemt ikke afvise, at jeg vil udgive.
I første omgang er det jo rart at vide, at den der skal udgive mine ting, faktisk har et forhold til dem og godt kan lide det. Det andet, som jeg synes taler for DarkLights er, at Susanne åbenbart er kritisk og ikke ønsker at udgive hvad som helst – det borger formentligt for en hvis kvalitet i arbejdet.
P.t. sidder en god ven og laver layout til omslaget – og inden man kan nå at sige Barberbladshologrammer, har jeg formentligt en digtsamling på gaden…

9 kommentarer

  1. Jeg er ganske vist ikke så langt som dig, men jeg bliver lidt misundelig, når du skriver som om at din bog er på gaden i morgen…… Nu må jeg vist også hellere se at få lidt fart på…… 😀

  2. held og lykke Brian 😉 Sanne er en fin fyr!

    Hilsner
    Lonni

  3. Hej B.

    Tillykke med far! Sådan og gang i den. Og tillykke med at du også vil være far til en tryksag. Hvis du har lyst til gode råd med PR og salg og alt den slags ting, er du altid velkommen til at maile og den slags, selv om noget af PR har du sikkert ganske godt styr på. ,-)

    /peter

  4. Jens: ja – faktisk kan sådan en porces gå temmeligt hurtigt, såfremt altså at manuskriptet er færdigt. Jeg tror den største udfordring ligger i den efterfølgende promovering…

    Thanks Lonni 🙂

    Peter: takker…Gode ideer er altid velkomne. Jeg vil da lige kaste en mail i din retning 🙂

  5. Held og lykke med projektet. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat 🙂

  6. Sådan. 😀

  7. lykke der, Stormdreng

    skal den så anmeldes?

  8. tak for alle hilsenerne – jeg er sgu ret spændt på det hele 🙂

    Silver – jamen det skal den da. Jeg har hørt om et sted der hedder Metro (men det er vidst en butik), eller Meto eller Metertråd eller noget i den stil. Det var måske noget for dig?

  9. Kirsten Nørgård har påtaget sig det skønne hverv at anmelde på MetrOrd:)

    Og tillykke, Brian – den blev sgu flooooooot!

Skriv en kommentar