Oplæsning m.m.m.

PoetI min iver efter at skifte bleer, sige ord og sætninger som “shhhhh”, “såååååå”, “nåååå da”, “hva så lille ven”, “skal du ha noget at spise” og andre i denne infantile genre, glemmer jeg jo helt at gøre opmærksom på de mange gode arrangementer, som afholdes i Poetklub Århus.

De første oplæsninger er allerede løbet af stabelen i 2008, men på tirsdag den 4. marts, har poetiske ordgøjlere igen mulighed for at erobre scenen og publikum, når der holdes Åben Poetisk Scene. Som vanligt sker udgydelserne på Cafe Gemmestedet, Gl. Munkegade 1, Århus – og det er kl. 20.00.

Vel mødt og tak for god ro og orden!

2 kommentarer

  1. Oh, bare vent til bebsen begynder at pludre med! Det er skønt!
    Og flot med den lyse template og blæret med fotoen øverst!

  2. Ville ønske jeg var et aftenmenneske. Så troppede jeg op. Right away.

    Men efter 8 timer på jobbet er jeg mere død end levende. Så det får vente.

    God fornøjelse!

Skriv et svar

