Danmarks 100 mest populære WordPress-blogs

Hold da op! Her tror man at ens blog bliver læst af en snæver inderkreds af forfattere og folk der tilfældigvis klikker sig forbi fordi de har søgt på ord som: gorgon, kloster, barbermaskine,  bleer og what not – som jeg i en eller anden sammenhæng har brugt.

WP har lige opgjort Danmarks 100 mest populære blogs og minsandten om jeg ikke ryger ind på plads nummer 87 – efter blandt andet en Madblog og en skønhedsblog! Overrasket? Det tror jeg nok jeg er.

I det hele taget er der mange forfattere på listen – nogen nævnt nogen glemt:

Opdateret info: Har netop set at der findes over 80.000 blogs i DK. Hvor mange der er WP-blogs ved jeg ikke.

14 kommentarer

  1. Synes det er godt gået af forfatterblogsene – kunne godt tænke mig en mere tematisk opgørelse, og sammenligning med vores nabolande.
    Bare en tanke, hvis nogen derude keder sig….
    har ikke fået min morgenkaffe endnu – bær over..

  2. Ps. Du mangler Per-Olof på en 63 plads
    http://perolofdk.wordpress.com/

  3. neeeej – det gør jeg i hvert fald ikke 🙂

  4. Vi jobbar på en nordisk topp-100, men i dagsläget är det 80% svenska WordPress-bloggar i den så vi väntar lite. Vi kör de nordiska länderna separat och till det USA och hela världen.
    (Av hundra nordiska bloggar är 80 svenska, 8 danska, 7 norska och 5 finska — det gäller alltså “mest besökta”).

  5. hehe, der var du dæleme hurtig – kan jo slet ikke følge med her uden min kaffe. 😀

  6. Peter From: det lyder spændende Peter – med en nordisk top-100. Og i øvrigt interessant information med antallet af svenske kontra andre nordiske bloggere.

  7. Jamen, så kan vi vel godt tillade os at være lidt stolte af os? Men gad vide hvor mange WP blogs, der findes i DK?

  8. interessant Digtafon – for kan vi nu også være stolte, hvis der kun er 101 danske wordpress blogs?

  9. Hurra for os skrivekugler!

    (Og så skal jeg i øvrigt til at snuse i svenske forfatterblogs.)

  10. Fandme flot og godt gået, der. ,-]

  11. Til info mener jeg at have hørt at der efterhånden findes ca. 30.000 danske blogs. Jeg ved ikke hvor mange af dem der er WB-blogs 🙂

  12. …det er rigtig godt med en sådan opgørelse – tak for det!

  13. Jeg kan godt forstå, at du er stolt.
    Men ikke, at det undrer dig, at en
    madblog og en skønhedsblog
    kommer ind før din.
    For selv om ord kan være nyttige,
    så er mad og sex ligegodt vigtigere.
    ikke ?
    og
    ‘Rapport om markforsøg med det nye
    sprøjtemiddel Regitze.’
    til lykke

  14. Birger: jamen det undrer mig skam slet ikke at mad, skønhed, Regitze og fx “Institute for Advanced Studies in Lycantrophy” kommer ind før forfatterne.

    Tværtom er jeg overrasket over hvor mange skribenter, der er på listen – meget glædeligt synes jeg 🙂

Skriv et svar

