Ørnbøl – nu med ISBN nummer!

For godt en uge siden fik jeg de friskpressede udgaver af Barberbladshologrammer med posten. Hvor er det da vildt at stå med sin egen bog i hænderne – sådan med ISBN nummer og copyright-mærke und alles!

Anmeldereksemplarer er ligeledes sendt ud fra forlaget, sammen med en pressemeddelelse (som jeg bringer her på et senere tidspunkt). Jeg er meget spændt på, om nogen vil anmelde den – den er jo aboslut ikke fra et stort forlag. Men nu må vi se.

Den officielle udgivelsesdato er den 14. april. Men som jeg har forstået det, vil den først kunne bestilles hos boghandleren 3-6 uger senere. Som man kan se nedenfor, kan den dog bestilles via forlagets hjemmeside allerede nu.

Nu venter hele PR-maskineriet. Det er jo så utroligt vigtig, at en udgivelse får omtale, hvis ikke det kun er familie, venner og bekendte (herunder blog-kolleger), der skal købe bogen. Marketingbudgetter er ikke just noget der tales om, hvis ikke lige man udkommer på et stort forlag.

Spændende – det er det sgu!!

13 kommentarer

  1. Det er da helt vildt spændende med din bog. Jeg håber, du får nogle gode anmeldelser, og ja, det er jo svært at blive anmeldt, når man udkommer på små forlag og pod-forlag, men jeg tror nu, det nok skal gå godt for din bog.

  2. Bogen kan godt bestilles via boghandlere – blot man fortæller, hvor samme kan bestille den. Den vil bare ikke være at finde i deres system, før den er registreret – og det kan nu om stunder tage op til 8 uger, selv om de lover registrering i løbet af 2-3 uger.

  3. Jeg er sikker på at du nok skal få et pænt sælg, simpelthen fordi at du selv gør og har gjort et stort arbejde for at synliggøre dig selv, både på nettet og ved forskellige arrangementer i Århus. Held og lykke med bogen. 😀

  4. Hvor ER det altså vildt spændende! Jeg kan jo kun skrige pøj pøj og gid de får øje på dig, de dér aviser – du kan jo noget.

    Hilsner
    Lonni

  5. SPÆNDENDE!

    Du er for resten blevet belemret med en Blogging with a purpose-award. Kik over til min blog, hvis du vil lege med. (Føl dig ikke forpligtet!)

  6. Tak for opmuntringen til jer alle. Dejligt der er nogen der tror på det!!

    Kjeldberg: jamen dog – en award ligefrem! man skal læse meget før øjnene falder ud. Tusind tak for det 🙂

  7. TIL LYKKE MED UDGIVELSEN!

    Vil du have anmeldelsen på Metrord nu, eller vil du vente, til den officielle udgivelsesdato?

    Der var jeg ond, hva?
    😉

  8. En anmeldelse på vej? Fedt! Den glæder jeg mig til!

  9. Hej Kirsten

    Selvom jeg næsten ikke tør skrive det af frygt for din dom! Jeg synes da du skal publicere anmeldelesen, når du er parat (bævre, bævre, sitre og ryste på hænderne) 🙂

  10. så..så..nu er jeg jo ikke ligefrem nogen Bukdahl. Så læs du den bare 😉

  11. …jeg vil helst kommetere her, og lade anmeldelsen stå for sig selv på Metrord:
    Hvis jeg skulle anmelde min egen selvudgivne digtsamling, som udkom for fem år siden, nu, ville jeg nok skrive nogen lunde det samme til mig selv.

    Jeg synes, du har gjort godt i at udgive selv, for det er ikke til at holde ud altid at være nærved og næsten, og når man ikke går på forfatterskole og den slags, er det en skole i sig selv at udgive på denne måde og at få læsere. For det fik jeg. Og det får du også!

    God vind!
    K

  12. Sober anmeldelse!

  13. ja, anmeldelsen er kort – jeg kan bedst selv lide at læse korte anmeldelser, og jeg vil også helst skrive dem sådan. Den skal jo gøre læserne opmærksom på bogen, ikke foretage en dybtgående analyse.

Skriv et svar

