News on the blog

GlobusSelvom man næppe skulle tro det, så sker der også andet i verden, end at jeg snart udgiver en digtsamling 🙂

Her et par nyheder:

WordPress har igen meldt ud med top 100 danske WP-blogs. Man kan se hele listen her: Top 100 mest populære danske WordPress-blogs. Denne gang er jeg rykket op på plads numero 45.

Hos Kjeldberg sker der ting og sager i forhold til hendes nye bog, Marcipansøstre. Ud over det har hun været så sød at nominere undertegnede og fire andre til en “Blogging with a purpose”-award. Mange tak for blomsterne Kjeldberg 🙂

På tirsdag er der atter Åben Poetisk Scene i Poetklub Århus regi. Personligt er det ved at være noget siden jeg har været med, men jeg håber at kunne nå det denne gang. Som vanligt er det på Cafe Gemmestedet i Århus.

3 kommentarer

  1. Tillykke med 45-pladsen. Forfattere i front!

    Tak for omtalen af mig og Marcipanen. Ja, der sker ting. Lige nu kaldes min bog for – hvad var det nu? – “hygge for pædofile” tror jeg, det var.
    (Men den har fået to gode anmeldelser, som vist ikke deler hygge-vurderingen…)

  2. Du kan være ganske sikker på, at omtalen – uanset om den er positiv eller negativ – vil være positiv i forhold til promoveringen af din bog. jeg skal da lige tjekke de anmeldelser 🙂

  3. jeg syndes det var mega LOL Haha 🙂

Skriv et svar

