Sådan ser det ud…

når man er på boghandlernes liste:

Ørnbøl, Brian P.: Barberbladshologrammer : digte / Brian
P. Ørnbøl. – [Borre] [Klintholm Havnevej 65, 4791]
: DarkLights, 2008. – 60 sider. – DK (86-01).
ISBN-13: 978-87-992019-5-2 hf. : kr. 119,00.
2 718 753 6*

når man er på bibliotekernes liste:

Ørnbøl, Brian P.
Barberbladshologrammer : digte
BOG: DarkLights, 2008
Se mere
60 sider
Forlag: DarkLights
Opstilling i folkebiblioteker: skønlitteratur
Originaludgave: 2008
ISBN-13: 978-87-992019-5-2
Pris ved udgivelsen: kr. 119,00
Indhold: Tørst ; Tempuståger ; Uden formål ; Væk mig ; Reklameplads & logo ; Opstandelse ; Saltslikker ; Konsulent ; Alien ; Frontalt ; Båre dåre ; Mørkemænd ; Blødt blødt ; Død mands rute ; Usammenhængende ; Håbløs harmløs ; Metafor ; Huset hvor jeg råbte dit navn ; Kloroformfilosofi ; We’ll meet again ; Tur-Retur ; Dance Macabre ; CFC/LSD ; Kirkegård ; Ave Maria ; Pinocchio ; ; Kaos ; Hemmelighed ; Viva la Revolution ; Strand ; Brændbart ; Slimspor ; Tegnefilm Bombe ; Det har jo aldrig været meningen ; Slimbillen ; Puppe ; Lys t ; Tøvejr ; Klatretræ ; Der flyder en vand ; Fæstebonde ; Drikkevise

5 kommentarer

  1. Det er lækkert, ikke? 🙂
    Sådan – voksent…

    Lidt som første menstruation eller noget – øh, nå nej – øh – noget andet så…

    Tillykke ville jeg sige
    😉

  2. he he – tak. Voksent jo…menstruation? Det skal jeg ikke kunne sige 🙂

  3. Nu er den bestilt hos den lokale boghandler!

  4. GREAT – hver og en tæller!!! Du skulle vel ikke bo i Odense?

    (Håber meget du kan lide den. Jeg vil meget gerne høre din mening)

  5. Næ, jeg holder nu til på hovedlandet normalt. (Meget sandsynligt er bestillingen endnu ikke nået frem til dit forlag – min boghandler rider ikke altid samme dag, som man sender ham en email-hest…)

    Jeg skal nok melde tilbage, når jeg har læst.

Skriv et svar

