Lektørudtalelse: træk fra Lars Bukdahl og F. P. Jac

Sproget i bogen er fabulerende og ord bliver sat sammen for at danne nye, spændende ord som fx titlen Barberbladshologrammer

Digtsamlingen har træk som man også kan finde i Lars Bukdahls og F. P Jacs digte. Specielt de korte, vrede og rigtig mørke digte slår gnister…

Allan Thomsen Volhøj – Lektør

Sådan lyder en del af den lektørudtalelse, jeg netop har modtaget på Barberbladshologrammer, hvor der også henvises til Lars Skinnebachs Din misbruger som sammenligning.

Så bliver det vel ikke meget bedre – jeg ville juble i min sorte sjæl, hvis jeg da troede, at jeg ejede en sådan 🙂

Kjeldberg fortæller mig i øvrigt, at en sådan lektørudtalelse kan bestilles på biblioteket, hvis man ønsker at læse den i sin fulde længde.

9 kommentarer

  1. Bravo. Det er vel nok dejligt. Sikken smuk fjer i hatten!

  2. Flot, flot, flot. Det kan jo bare ikke blive bedre. Stort til lykke.

  3. Det bliver ikke meget bedre!
    Hjertelig tillykke:)

  4. Rigtigt stort tillykke! Du fortjener det!
    Bare at få en lektørudtalelse er jo flot i sig selv, og så sådan en flot én! Forhåbentligt får det en masse biblioteker til at købe din bog.

    Har i øvrigt modtaget bogen, tusind tak, jeg glæder mig til at læse den.

  5. Sådan! Til lykke!
    🙂

  6. Det er da noget af nogle tungtvejende gutter, du der nævnes i flæng med.
    Tillykke!!! 🙂

    Man ligger, som man har redt – så du har med garanti fortjent det hele og mere til.
    Jeg må se af at få fat i den lektørudtalelse i fuld længde!

  7. Tak skal I have hele bundet!!! 🙂

  8. ja det var en fin udtalelse du dér fik, tillykke med det

    Hilsen Henriette

  9. Det er jo altsammen bare nogle ord.

    Engager jer dog i virkeligheden.

    …på den anden side. Bliv ved jeres ord.

Skriv et svar

