Markedsføring light…

Jeg fik min gode ven Carsten, som også har lavet layout til Barberbladshologrammer, til at lave en plakat, som jeg fik trykt for ganske billige penge. Markedføring skal der jo til – og dette er en nem måde, at få lidt synlighed de mest relevante steder.

I går tog jeg så en lille rundtur i Sønderjylland – og jeg må sige det var yderst positivt. Alle boghandlerne ville meget gerne sætte plakater op i deres butikker – flere af dem fik 2-3 plakater! Jeg har tænkt mig at tage en sådan tur i Århus også, siden de nu så gerne vil 🙂

Så tog jeg en tur på Sønderborg bibliotek, hvor jeg spurgte om jeg måtte sætte en plakat op. “Det gør vi selv”, var svaret. “Vi vil gerne have ni stykker, så sender vi et eksemplar til alle biblioteker i Sønderborg kommune…”. SÅDAN!!! Tænk at det er så enkelt – det skal man jo bare lige vide.

Hermed er tippet givet videre.

5 kommentarer

  1. Hvor er det dog en fremragende idé – og hvor er det modigt gjort!
    Jeg vil prøve at overtale mig selv til at benytte mig af idéen – men jeg ved, jeg bliver nødt til at sparke mig selv et vist sted, for det kræver altså mod. Tænk, hvis de siger nej, uh, det vil være for nedtur. Måske er de sjællandske boghandlere og biblioteker ikke lige så venlige.
    Hvordan ser plakaten ud? Jeg håber, den giver pote i form af ekstra opmærksomhed (og salg) 🙂

  2. Jeg synes også det var modigt gjort – jeg er ikke sikker på at jeg kan få mig selv til det samme.

    Hvordan i alverden kom du på den ide? Jeg er også forbavset over deres positive reaktion. Så burde man jo også selv….

  3. Modigt? – jamen man kan jo altid spørge – de kan højst sige nej tak, de fleste er jo både rimelige og venlige (siger ham med de kulsorte digte) 🙂

    Plakaten har såmænd blot et billede af forsiden, titel, mit navn, link til forlag og et kort uddrag af pressemeddelelsen 🙂

  4. Selvgjort er velgjort! 🙂

  5. Bare sig til, hvis du har brug for et job:)
    Sådan en initiativrig ildsjæl kan altid bruges.

Skriv et svar

