Ørnbøl i Hvedekorn – eller “Mail fra Lars Bukdahl”

Man undgår ikke at blive en smule overrasket, når der pludseligt ligger en mail fra Lars Bukdahl i indbakken. Ikke desto mindre, var det, hvad der gjorde for nogen tid siden. Bukdahl skrev bl.a.:

Tak for digtene til Hvedekorn. Din pænt trælse Drikkevise…den tætte, ivrige skævvridning, i de to andre digte…jeg vil gerne trykke ”Der flyder en vand” i et snarligt nummer… Skal du hedde Brian Petersen eller Brian Storm i bladet?

Jeg måtte jo svare, at jeg – for at gøre forvirringen total – i mellemtiden havde skiftet navn til Brian P. Ørnbøl, som jeg derfor gerne ville kaldes.

Nu er Hvedekorn nummero 1, 2008 på gaden, og sørme om jeg ikke har min debut i bladet i denne første udgave med Bukdahl som redaktør – yeeeehaaaaa!!!

Der blev trykt ét af tre indsendte digte – og jeg kan afsløre, at det trykte digt også er at finde i Barberbladshologrammer.

Læs lidt om den seneste Hvedekorn udgave på Martin Johs. Møllers blog.

10 kommentarer

  1. TILLYKKE! Nu er du skisme kommet gennem nåleøjet og ind i de oplyste(s) haller! Det er godt gået! 🙂

  2. Rigtigt fedt! 🙂 Tillykke!
    Kh
    Lonni

  3. Digta: ja – jeg kan næsten mærke hvordan mit tredje øje presser sig på under pandens hud 🙂

    Lonni: hejsa – long time no nothing. Hvordan går det med bogen. Skrider det fremad?

  4. Afleverede den på forlag for 10 dage siden – så nu må vi se..

    Kh

  5. Feeedt!

  6. Altså, at få et digt kaldt “pænt træls” af Bukdahl, det er da noget der rykker!!!!
    Til lykke!

  7. Lonni: det er sku spændende – jeg hører vel hvordan det går?

    Kjeldberg: jaaaaaa 🙂

    Kirsten: det tænkte jeg netop også…he he

  8. !

    (og ja – det er positivt og fuld af beundring, dét udråbstegn)

  9. Hey Brian!

    Jo – jeg morser lidt tårer eller grin om 3-4 måneder.

  10. Hvor er det fantastisk. Jeg kan dog ikke forstå, at Bukdahl ikke kan lide drikkevisen. Men alting er jo et spørgsmål om smag og behag. Det er flot at du er kommet i Hvedekorn. Så er du virkelig på vej til en karriere som digter!

Skriv et svar

