Lån mig på biblioteket

NB: Update til dette indlæg den 17/5:  Der er nu 18 19 biblioteker, der har indkøbt digtsamlingen 🙂

____________________________

Så hvidt jeg har fået oplyst, er der p.t. 11 biblioteker der har indkøbt min digtsamling – ganske udmærket af en debut tror jeg nok. Men man kan skam låne mig i flere “udgaver”, hvis man søger på bibliotek.dk – jeg har jo kaldt mig lidt forskellig.

*

Ørnbøl, Brian P.
Barberbladshologrammer : digte

Digte hvoraf de fleste skildrer et jeg, som kommenterer tilværelsen med vrede og sortsyn, men indimellem også med finurlige ordspil

BOG: DarkLights, 2008 • 10 biblioteker •

*

Der flyder en vand
Brian P. Ørnbøl

TIDSSKRIFTSARTIKEL: Hvedekorn. – Årg. [82], nr. 1 (2008). – S. 30 • 68 biblioteker •

*

Strand. Tørst
Brian Storm

TIDSSKRIFTSARTIKEL: Graf. – Nr. 3/4 (2007). – S. 82-83 • 31 biblioteker •

*

Jeg kan så også tilføje at der er mere af det jeg har skrevet, som man ikke kan låne, end man kan låne af det, jeg har skrevet 🙂

 

7 kommentarer

  1. Der er skisme godt gået ! Fedt at så mange biblioteker allerede er på banen med din bog !
    HEP!

  2. Som uddannet bibliotekar kan jeg kun klappe i mine små hænder.
    Ikke alt er gået fløjten i slægtsforskning, folkedansopvisning og politikerbiografier.
    Heldigvis.
    Tillykke.

    (og som tidligere nævnt: Man får sjældent mere eller mindre end fortjent. Så du HAR gjort dig fortjent. Nemlig!)

  3. Tak skal I ha – faktisk er der netop syv biblioteker yderligere, der har bestil 🙂

  4. Det er supergodt. Jeg regner med at låne bogen på biblioteket i løbet af sommeren. Men jeg vil ikke love at lave en anmeldelse på min blog. Jeg har før nævnt, at jeg ikke er så god til digte og jeg gider ikke at skrive om den, hvis jeg ikke synes at jeg har noget fornuftigt at skrive. Men hvis jeg skulle få en tanke som jeg tror kan interessere andre mennesker, så skriver jeg selvfølgelig et eller andet….

  5. Hej Jens

    Glæder mig til at høre dine eventuelle kommentarer – men helt klart fornuftig ikke at sige noget, hvis der ikke er noget at sige 🙂

  6. Out of det hele – har blogget i chok i dag. En fyr har nuppet noget fra min blog uden at spørge – hvad gør en klog?

    Se gerne hvad jeg skrev på min wordpress

    Kh
    Lonni

  7. PS: Alt er ok igen 😉

    Vh
    og sorry mystikken!

Skriv et svar

