Nyt M_gasin ude nu!

Seneste udgave af Poetklub Århus‘ medlemsmagasin M_gasin er sikkert allerede havnet i alle abonnenters postkasser – og for dælen da, hvor er det flot!

Der er sket noget af en forandring med bladet over de seneste to udgaver: Det har altid været A4 – nu er det lidt mere alla Graf eller Hvedekorn, papirkvaliteten er forbedret – ligesom hele layoutdelen er blevet meget flottere. Ja selv på indholdssiden, synes jeg de seneste to udgaver har været to tænder bedre en normalt.

Rigtig flot blad synes jeg. Ros til Poetklub Århus herfra – og især til Lars Hougaard Clausen, der er redaktør på bladet, og til Jeppe O, der sikkert har en finger med i spillet.

Som medlem af Poetklub Århus, får man automatisk tilsendt bladet. Læs meget mere på poetklubens hjemmeside.

PS: Jeg har ikke selv noget med bladet at gøre 🙂

PSS: Jeg kunne ikke finde et billede af forsiden, så det man ser her, er fra første udgave af M_gasin.

2 kommentarer

  1. …men du kom tilfældigvis lige forbi Kristian F. Møller, da der skulle tages sponsorbillede 😉
    eller tager jeg fejl?

    Dejligt at høre, at det går godt for din bog.

  2. he he – det er ejheller moi der har valgt det billede – jeg vasker mine lænder 🙂

Skriv et svar

