Ørnbøl goes sci-fi

Greetings earthlings!

For nogen tid siden blev jeg via Kenneth Krabats blog opmærksom på en novellekonkurrence udskrevet af SFC – Danmarks første science fiction forening. Foreningen udskrev sidste år en lignende konkurrence, og resultatet blev udsgivelsen af anotologien Lige under overfladen. I år – formentlig til august – udkommer så opfølgeren, der foreløbigt hedder I overfladen – Lige under overfladen 2.

Sandelig om ikke min novelle Stendrømme røg gennem nåleøjet og ind i antologien. Det er jeg naturligvis mægtig glad for.

P.t. har jeg fået antaget et par noveller i forskellige sammenhænge. Nu er det spændende, hvilken en, der først bliver udgivet – det bliver nemlig også min første officielle novelleudgivelse.

Så blev man sgu sci-fi forfatter 🙂

5 kommentarer

  1. Tillykke! 🙂 Der er gang i dig – og jeg tror jeg ved én mere deltager! To så skidegode skrivere som Jer må tilføjes mit bibliotek. Og Sci-fi er noget jeg har det fedt med i øvrigt.

    Er det star trekket eller skal vi helt tilbage til fremtiden?

  2. hmmm – vi er vidst helt fremme i fortiden for tiden 🙂

  3. Til lykke. Hold da op hvor du er aktiv på alle fronter.

  4. Stort TILLYKKE!
    Det er sgu for sejt! Jeg er vild med Sci-fi, og jeg glæder mig til at læse den!

  5. Nyt om VM, tja, læs JP på fredag. Mit rejsebrev er det hele værd. ,-]

    Og tillykke, for fanden, med sci-fi.

Skriv et svar

