Læserkommentarer til Barberbladshologrammer

Det går godt med Barberbladshologrammer – 26 biblioteker har indkøbt samlingen og jeg har fået mange positive tilbagemeldinger. Hvor mange der samlet set har købt bogen, ved jeg ikke, men den er kun trykt i et relativt lille oplag – så det gælder om at slå til, hvis du vil være den lykkelige indehaver af et eksemplar 🙂

Her følger et par kommentarer til samlingen:

…du kan roligt henholde dig til lektørudtalelsen, for den rammer plet! Jeg er i gang med anden gennemlæsning og jeg kan kun anbefale Barberbladshologrammer

Pia Valentin Lorenzen

 

Jeg har lige lånt din digtsamling på biblioteket. Her er virkelig tale om “flotte ord med poetisk potential”. Tillykke. Superdigte by the way…superdigte!

Silhuet

Mange tak for ordene og hold jer endeligt ikke tilbage 🙂

4 kommentarer

  1. Nej, her er dælme ingen grund til at holde sig tilbage. For det er ikke bare godt håndværk, det er også rigtig god litteratur.

    Tak for en god oplevelse!

  2. Tusind tak Silhuet – du aner ikke (eller måske gør du) hvor fedt det er, at få sådanne tilbagemeldinger – yeeeehaaaa 🙂

  3. og jeg? Jeg glæder mig til august 😉 der køber jeg min!

  4. SORRY – FORKERT LINK – HER KOMMER DET RIGTIGE

    http://www.kulturkapellet.dk/lyrikanmeldelse.php?id=13

    SLET VENLIGST MIT FØRSTE INDLÆG!!!

Skriv et svar

