‘I overfladen’ & ‘ORDligt’

Sci-fi antologien ‘I overfladen’

I dag udkommer science fiction antologien ‘I overfladen – Lige under overfalden 2’, som man kan læse mere om i dette indlæg. I den forbindelse kan man høre et interview med redaktør af antologien, Carl-Eddy Skovgaard, der fortæller om sci-fi genren og bogen i P2’s program Kulturnyt. Følg linket her, hvis du vil høre programmet: P2/Kulturnyt.

 

Magasinet ORDligt

Ganske uden at jeg var klar over det, er der fundet plads til to af mine senryu-digte i den seneste udgave af online-poesimagasinet ORDligt. Man kan downloade hele magasinet som PDF-fil via dette link: ORDligt nr. 8, 2008.

3 kommentarer

  1. Tillykke med udgivelsen! Også den i OrdLigt selvfølgelig 🙂

  2. tak Pia. Lidt underligt pludseligt at finde sine tekster i ORDligt. Jeg har naturligvis selv sendt dem ind, men vidste ikke de var taget med – men det er selvfølgelig helt fint med mig 🙂

  3. Cheers, Brian

    Det var faktisk en god aften i går – men du kan jo læse et resume på min blog. Der er også et link videre, hvor du skam også er nævnt

    Digte.dk – ja, det er også for mig mest et sted at have mine ord. Samtidig synes jeg dog, at kvaliteten er for nedadgående og der bare ikke længere er den samme saft eller feedback i at være der. Det kan være at jeg er blevet for gammel, eller at jeg har for ret :-s

Skriv et svar

