Ceci n’est pas une selvudgivelse

Det er jo sådan, at udgiver man en bog selv, vil der straks hos nogle anmeldere, journalister og boglæsere opstå flammende, store og ildrøde advarselslamper i frontallapperne. Om dette nogensinde vil ændre sig, skal jeg ikke kunne sige, men indtil da er der ingen tvivl om, at der er mest prestige i forlagsfinansierede udgivelser. Derfor bekendtgør jeg nu, at min kommende bog IKKE ER EN SELVUDGIVELSE, for derved på forhånd at trykke på off-knappen til diverse lamper!

Forlaget DarkLights, som også udgav min digtsamling ‘Barberbladshologrammer’, har tilbudt at udgive min novellesamling ‘Himmelhotellerne’. P.t er planen at den skal udkommer til januar, hvor den store bogmesse og julehandelen er overstået. Det giver forhåbentligt lidt plads i mediernes spalter, til at beskæftige sig med udgivelsen, som jo immervæk stadigt er på et relativt lille forlag (hvilket vidst nok heller ikke klinger godt i nogles ører).

Under alle omstændigheder er jeg himmelhenrykt! Efter omtrent 754.000 forsøg, bliver jeg nu officielt forlagsfinansieret….yeeeeeehaaaaa!

Glæd jer til bogen – det gør jeg 🙂

11 kommentarer

  1. TIL LYKKE 😀

  2. STORT TILLYKKE!
    Jeg glæder mig til at læse den 🙂

  3. Til lykke – så vil det med garanti også være en fordel at du har været i Hvedekorn. Efterhånden bliver aviserne nødt til at forholde sig til din bog, selv om den er udgivet på et mindre forlag. Og et eller andet sted skal man jo starte: både forfatteren og forlaget. 😉

  4. Jeg glæder mig også. Meget!

    Tillykke….

  5. Tak skal I ha hele bundet 🙂

  6. Og nu faldt ti’øret 🙂
    Tillykke, Brian!

    Kh
    Lonni
    jeps vi sees

  7. Hjerteligt tillykke! 🙂 Mon ikke du så skaber grønne frontallapsbølger nu?

  8. Som Jens Drejer så rigtigt udtrykker det, skal vi jo starte et sted:) Men jeg er faktisk 100% sikker på, at der vil ske ting og sager i forbindelse med din novellesamling, Brian. Vi er jo netop i gang med en større omlægning og fokuserer målrettet på markedsføringen. Snart er alle vore udgivelser tilgængelige på forlagonline/bibisystemet, så ingen boghandlere kan stå undrende over for nogen titel. Vi har desuden prioriteret at yde forhandlerne de eftertragtede større rabatter, og kan allerede nu mærke en stigende interesse. Vi annoncerer desuden i det kommende BogMagasin, som omdeles til alle boghandlere.
    Endvidere er en ny hjemmeside på vej – her prioriterer vi på en enklere shop, fordi privatkunderne næsten er usynlige/ikke eksisterende. Det håber vi at kunne ændre.

    Så fat mod, selv de små kan vokse sig større – blot man har de bedste råvarer at arbejde med:)

  9. Hej Susanne – det er bare så fedt, at I sætter mere fokus på markedsføring og kontakten til både boghandlere (ikke mindst BiBi) og læsere. Rigtig godt!!!

    Jeg glæder mig meget til at se hvordan det går med novellesamlingen – som du ved, er den jo blevet super godt modtaget hos dem, der har læst den indtil nu 🙂

  10. Tillykke. 😀

Skriv et svar

