Red Room – where the writers are

Jeg har tidligere beskrevet forfattersiden Red Room, som er en hjemmeside, hvor forfattere fra hele verden opretter profiler, skriver om deres forfatterskab m.m. Her er både verdensstjerner og vandbærere.

Jeg har nu selv oprettet en profil på siden – men har ikke udbygget den helt endnu. Personligt synes jeg siden er lidt forvirrende og det er en smule vanskeligt at finde rundt i sin profil, hvis man gerne vil opdatere den. Man kan også diskutere hvorvidt dansk litteratur er egnet til et sådant sted – på den anden side er der jo også så mange andre sprog på siden.

Ideen er hermed givet videre, hvis nogen af jer skulle have lyst til at studere siden nærmere.

3 kommentarer

  1. Du skal da linke til din blog. Uanset at det er en engelsksproget portal,er du jo dansker, skrver på dansk og har en læseværdig blog. Nå ja, det er bare min mening.

    Og???? Har du ikke føs´da den 20 september??? Du står opført som født den 19/9?

    Nå anyway…godt intiativ med den side. Man skal jo netværke. Sig frem. Har jeg hørt 😉

  2. Halløjsa! De to ting du pejer (peger?) på, er netop noget at det besværlige. Jeg HAR anført min blog, der hvor det kan gøres, men den vises ikke. Jeg HAR skrevet d.20/9, men den vælger den 19???

    Nå – what ever – de bliver vel bedre med tiden 🙂

  3. Disse moderne teknikker. Suk og gnæk. Knæk og bræk 😀

Skriv et svar

