Anmeldelser på ‘I overfladen’

Via Silvestris blog, er jeg blevet opmærksom på yderligere to anmeldelser af Sci-fi antologien ‘I overfladen – lige under overfladen 2’ (jeg har skrevet om en anden anmeldese her). Jeg vil her citere hvad der siges om min novelle, så kan interesserede læse videre via nedenstående links.

Første anmeldelse kan læses i sin fulde længde på ESSEF-bloggen. Her skrives bl.a. om min novelle:

…En anderledes novelle om Metropolis, uden dikkedarer og det store svung, men med en fin stemning, og en intens og perfekt afslutning.

Anden anmeldelse kan læses på Interstellar-bloggen. Her siges der følgende:

Selvom man kan diskutere hvor god slutningen er i Brian P. Ørnbøls Stendrømme, var det en novelle jeg blev yderst grebet af fra start til slut.

Dejlige ord – og dejligt at være en af dem, der bliver trukket frem. Men åbenbart stor uenighed om, hvorvidt slutningen på min novelle er god eller dårlig 🙂

Skriv et svar

