Forfattere – foren eder!

Jeg har netop meldt mig ind sammenslutningen ‘Jyllands Forfattere’, der netop er en sammenslutning og ikke en forening. Det betyder bl.a. at der ikke skal betales kontingent. Sammenslutningen er, som jeg har forstået det, primært et forum til inspiration og debat, med to årlige møder på Hald Hovedgaard. For at blive medlem skal man naturligvis være Jysk, ligesom man skal have mindst én udgivelse bag sig. Grunden til, at jeg har meldt mig ind er, at jeg tror det kan være rigtigt spændende at møde nogle kolleger, inspirere hinanden og netværke! (sidstnævnte er jo et must i disse tider, siger alle de kloge).

Læs mere om sammenslutningen her – måske det også er noget for dig.

3 kommentarer

  1. Der er altid den lille, næsten ubetydelige, hage ved det, at man skal mindst een udgivelse bag sig.
    Suk
    Catch 22
    Lissom. Agtigt.

    (man skal netværke for at blive udgivet og man skal være udgivet for at kunne netværke og sårn)

  2. Ja – der er jo gerne en hage ved bagsiden af medaljen, men nu skal du jo også snart have noget ud på tryk 🙂

  3. Det er jo det, jeg skal 😉

    (og det er med mønter som med alt andet: De har to sider, der skygger for hinanden, men ligledes fordobler og gensidigt betinger. Hinanden. Og sig selv.
    Eller?…nå, jeg må bare se at komme igang 😀 )

Skriv et svar

