Skriveophold

I morgen tidlig går turen atter til Ørslev Kloster til et kort skriveophold. Tre dage skal jeg ruge over PCen og forøsge at færdiggøre manuskriptet til en roman jeg har arbejdet på længe. Det bliver rigtig dejligt at få ro til skriveprocessen igen – jeg har meget vanskeligt ved det i dagligdagen synes jeg. Eneste probelm er, at jeg skal undvære min lille pige i tre dage, efter at jeg nu har været på barsel i næsten tre måneder – meeen, mon ikke vi overlever 🙂

Billedet er fra 1930erne. I dag er klostret moderniseret næsten fra ende til anden.

3 kommentarer

  1. Der tilbragte jeg en uge i sommeren i 2007.
    Fantastisk sted. Fantastiske værter.

    Jeg fik skrevet en del.
    Men mest af alt lærte jeg, at jeg ikke døde af ensomhed i mit eget selskab.
    Rigtig, rigtig god tur!

  2. Hav en rigtig god og produktiv tur 🙂

    (Hvor jeg kender det dér med ikke at kunne få ro til skrivningen i en hektisk hverdag)

  3. Bare det var mig 😉 God tur, Brian!

    Hilsner
    Lonni

Skriv et svar

