Himmelhotellerne – illustrationer

Som nogen måske har læst i tidligere indlæg, udkommer jeg til januar med min næste bog, novellesamlingen ‘Himmelhotellerne’. I den forbindelse har jeg fået en god bekendt med formidabelt styr på både pen og kreative streger, til at lave illustrationer – én til hver af de ni noveller i samlingen. De første fem har jeg netop modtaget. De kan ses herunder, hvor også titelen på novellerne afsløres. Personligt synes jeg de er rigtigt fede!

Kunstneren hedder Christian Juul Yssing og tegneriet er en bibeskæftigelse – men mon ikke han kunne drive det til mere? Hvis nogen mangler en dygtig illustrator, kan de i hvert fald gerne henvende sig til mig, så skal sende forespørgselen videre til Christian.

2 kommentarer

  1. Wauw! Flotte tegninger! Og uhyggelige! Det bliver spændende at se resten, og ikke mindst at læse bogen!

  2. Tegningen til V A N D F L O D gør mig sulten på teksten.

Skriv et svar

