Afsløring af omslag til Himmelhotellerne

forside-himmelhotellerneYep – så er det kommet så vidt, at jeg kan afsløre omslaget til min novellesamling, Himmelhotellerne, der udkommer engang i februar (så snart jeg en dato, skriver jeg det naturligvis her).

Sammenligner man med omslaget til min digtsamling, er dette omslag langt enklere i opbygningen. Tegningen på forsiden er lavet af Christian Yssing, der også står bag de illustrationer, der er i bogen – ni i alt. Omslaget er ellers layoutet af forlaget DarkLights, som udgiver bogen.

 

3 kommentarer

  1. Flot omslag! Jeg kan godt lide, at det er så enkelt, og så at det kun er i sort/hvid – det giver indtryk af både ro og styrke på samme tid.

  2. Meget enkelt og stilrent – og vi aner en snert af humor…
    Dejligt.

  3. tik-takker 🙂

    humor, Kjeldberg, tjooo – jeg tror der er noget halvsort noget i bogen 🙂

Skriv et svar

