Omtale på hidtil ukendt blog

Det er jo så dejligt, når man pludseligt finder sig selv omtalt i positive vendninger – og da især, hvis det er af en person man ikke kender. Noget af det sjove ved wordpress er, at man kan se en masse statistikker og tal for besøgende. Ligesom man kan se hvor de besøgende har klikket sig ind fra og hvad hvilke indlæg de læser.

Sidste dag var der pludseligt et sådant link, som viser, at nogen har linket til mig på deres blog. Det viste sig at det var en vis Jacob Lorenzen, som var faldet over tidskriftet 12linjer – som jeg i sin tid medvirkede i. Det skrev han så lidt om på sin blog – og pyntede således samtidigt både på min dag og mit ego 🙂

Læs Jacobs indlæg her.

En kommentar

  1. Hej Brian

    Tak for omtalen :o) Jeg kan også se dit link i mine statistiker og hvordan det har hævet besøgstallet hos mig!

    Er pt. i gang med en større opdatering af min blog – men skal nok lige give dig et prej når det er helt klar.

    Forsat god dag.

Skriv en kommentar