Foromtale på Himmelhotellerne

Der findes forskellige muligheder online, for at generere noget synlighed og omtale på hvad end man nu sidder og beskæftiger sig med. Der kræves naturligvis at man har noget relevant/interessant at fortælle – og at man ligedes får dette fortalt på en ordentlig måde. Fx er det en dårlig ide, at skrive en tekst, der er en decideret reklame og som roser dit produkt i skyhøje vedninger. En sober tekst har gode muligheder for at blive publiceret rundt omkring.

Jeg har benyttet mig af disse muligheder til at kreere noget foromtale på min kommende bog, Himmelhotellerne. P.t. har det resulteret i omtaler følgende steder:

UPDATE 23/2: Landet Rundt

UPDATE 20/2: Jyllands Forfattere – se under Sidste nyt

Publicer

Flix

Presswire

Pressbox

Herald – se under borgerjournalistik

Der findes i øvrigt et hav af steder man kan publicere sine artikler/pressemeddelelser på fx engelsk og tysk – hvis det skulle være relevant for nogen 🙂

3 kommentarer

  1. Tak for tips 🙂

    Jeg har lige lavet en gruppe på Facebook, hvor tilmeldte er med i en lodtrækning om mine bøger hver måned. Så kommer man på en del “vægge”

  2. Godt med den slags vidensdeling ,-o)

  3. Space: Jeg så det godt – også en god ide – altså at udlove nogle bøger 🙂

    Peter: Yep – så må vi se om de nævnte steder bliver for vildt spammed med underlige pressemeddeleser i den nærmeste fremtid 🙂

Skriv en kommentar