Ny hjemmeside

Så er min nye hjemmeside oppe at køre. Den mangler stadigt noget finpudsning hist og her – men det kommer han af vejen. Jeg har valgt at lave en hjemmeside som konsekvens af, at bloggen her, får færre og færre kommentarer og den største reele forskel på en blog og en hjemmeside er efter min mening muligheden for at kommentere på indlæggende. Det betyder også at jeg fra nu af ikke poster nyheder her på bloggen – disse vil være at finde på hjemmesiden. På sigt regner jeg med, at der kommer et forum på hjemmesiden, hvor man kan kommentere på indlæg.

Tak til alle læsere af min blog, og tak for alle kommentarer i tidens løb. Jeg håber I har lyst til at følge med på hjemmesiden – og hvis I brænder inde med en kommentar I bare MÅ af med, så se under kontakt/booking. Jeg håber også, at alle jer, der linker til min blog, vil ændre jeres link til den nye adresse 🙂

Tjek hjemmesiden ud her og fortæl mig meget gerne hvad I mener: http://bpo-forfatter.dk

En kommentar

  1. Nu har jeg bogmærket dig 🙂
    Den er faktisk rigtig sober, din hjemmeside – min er stadig rodende. Men den afspejler så min dovenskab mht teknisk snilde 😉

    God begyndelse med det hele!

    Lonni

Skriv en kommentar