Sci-fi antologien ‘I overfladen’ udkommer 15/8

Det er blevet til en spændende og relativt omfangsrig antologi – den seneste udgivelse fra Danmarks første Science Fiction forening. Jeg modtog min udgave med posten for nogle dage siden, da jeg selv er repræsenteret med novellen Stendrømme i antologien. Jeg er positivt overrasket over kvaliteten i novellerne – og hvis du er til sci-fi, så er antologien virkelig værd at investere i.

Du kan læse mere om foreningen på deres hjemmeside og du kan downloade pressemeddelelsen her: pressemeddelelse ‘I overfladen’.

Der er både nye og kendte navne blandt de 20 forfattere i bogen, som udkommer den 15. august 2008. Her følger indholdsfortegnelsen. Er der måske nogen du kender?

  • Kenneth Krabat – Historien korte arm
  • Richard Ibsen – Ting tager tid
  • Flemming R. P. Rasch – Mission til Eden
  • Arash Sharifzadeh Abdi – Myten om planeten Turus
  • Patrick Leis – Infektion
  • Søren E. Hemmingsen – Bidrag til danmarkshistorien
  • A. Silvestri – When the Music’s over
  • Nikolaj Højberg – O-puslespillet
  • Camilla Wandahl – Kælderfødt
  • Ellen Miriam Pedersen – Bemyndiget
  • Rasmus Wichmann – En post-apokalyptisk novelle
  • Camilla Fønss Bach Friis – Du er min bedste ven
  • John Peter Andersen – Krydsning
  • Brian P. Ørnbøl – Stendrømme
  • Gudrun Østergaard – Den grønne jakke
  • Manfred Christiansen – Sket er sket
  • Sara tanderup – I overfladen
  • Lars Ahn Pedersen – Afhøring af offer nr. 5
  • Dan Mygind – Christians København
  • H. H. Løyche – I min Faders hus

7 kommentarer

  1. Til lykke Brian. Det kører jo bare derud af – jeg bliver helt forpustet…… 😀

  2. Endnu engang tillykke, du fortjener at komme ud 🙂

  3. Spændende, og TILLYKKE brian. 😀

  4. Tillykke så forsinket det nu kan blive… jeg er spændt på at læse den

    Manfred X

  5. […] Sci-fi antologien ‘I overfladen’ udkommer 15/8 […]

  6. […] Brian P. Ørnbøl […]

Skriv en kommentar