Ord Under Himlen 2008

Det blev en fantastisk dag og aften til årets store poetiske begivenhed, Ord Under Himlen. Solen var næsten lige så høj, som man blev af at møde alle de digtere, der var mødt frem. Det er simpelthen en glæde uden lige, at være en del af så stort et interessefællesskab, som det danske poetiske landskab kan byde på. At de fleste digtere så oven i dette er søde, venlige – og ikke mindst smukke og intøligente, forhøjer glæden ved samværet desto mere 🙂

Billedet har jeg stjålet fra facebook (håber ikke der sker noget ved det). Følger man dette link, kan man få sat navne på de mange ansigter ved at køre musen over billedet:

Selv tog jeg et tog fra Kbh. til Århus kl. 2:15 (så vidt jeg husker) – landede i Fredericia tre timer efter for at konstatere at jeg ikke kunne komme videre, før flere timer senere. I min lettere omtågede tilstand, spenderede jeg derfor en halv formue på en taxa til Århus (åååååh nej!!!). Men hjem kom jeg, og tømmermændende var på plads.

Super dag og hilsner herfra til alle de fremmødte, samt tak til Lonni og Lisbeth for et rigtig godt arrangement!

7 kommentarer

  1. Haha, sikken en hjemtur.

    Det var sjovt at hilse på dig, selv om det blev meget kort.

  2. Også en stor tak til Lonni og Lisbeth fra mig, fordi de har brugt energi og kræfter til at stable et meget, meget fint arrangement på benene!!

    Og rigtig hygli´ at hilse på. Dig!

  3. Jeg er altså den der takker for en veloplagthed uden lige 🙂 det var så fedt at mærke den der summen, høre brummen brøl hvisken og råben – alle slags måder at kringle ordene på.

    Godt du kom pænt hjem 😉

    Kh
    Lonni

    PS: Fedt i øvrigt, at du spreder ordet mht ‘ud i rummet’ – det er nemlig et udmærket initiativ er det.

  4. Hilsen tilbage her fra Odense! 🙂
    Det var rart at træffe dig, Brian. Jeg håber, at vi vil få bedre tid og lejlighed til at tale sammen en anden gang. Ulempen ved et ellers fremragende arrangement som dette er, at der simpelthen ikke er timer nok til at nå hele vejen rundt og virkelig komme i snak med de mennesker, man ellers gerne vil i kontakt med.

  5. – ja men så var jeg da lige gået før billedet blev taget, fordi presserende opgaver ventede! (BØRN!) – Synd at det ikke mere kan ses på Facebook, så man kunne følge navnene, som du siger. Kan man ikke kalde det en – kanondag? Skønt mr. Mikkelsen brillerede ved sit fravær!

  6. KANON var hvad det var 🙂

  7. […] (Brian P. Ørnbøl på Kommunikationsforum) – gentaget på Storm Poetry m/ flere kommentarer. Oplevelse (Silvestri, på egen blog) Oplevelse (A. M. […]

Skriv en kommentar