GRAF – nu med Pedersen!

Det seneste nummer af GRAF har været på gaden i nogen tid nu. Personligt modtog jeg det for en uges tid siden fordi jeg er repræsenteret med et digt i denne udgave. Der er kun den lille detalje, at jeg i bladet hedder Brian Pedersen – i virkeligheden hedder jeg Petersen – når jeg da ikke hedder Storm. Kært barn….hø hø…

GRAF er et spændende magasin synes jeg, med gode og grundige boganmeldelser, gode digte og interviews. 200 kroner for fem numre om året. I seneste udgave er der bl.a. en anmeldelse af Erwin Neutssxzzky-Wollfs seneste murstensroman “Hjernen”, som jeg også selv har tygget mig (næsten helt) igennem – den var god at læse (altså anmeldelsen). Der er digte af Mette Norrie, Karin Toft og Knud Steffen Nielsen – og så ham der Pedersen. GRAF kan anbefales! 

Dette er forrige udgave

graf.jpg