Køb mig på polyteknisk.dk!!

Jeg troede lige et øjeblik jeg så forkert – men det er ligeså sandt, som det der står skrevet. Man kan nu købe Barberbladshologrammer på netboghandlen polyteknisk.dk. Hvem skulle have troet at en online-boghandel med et sådant navn – og med speciale i faglitteratur – sælger digtsamlinger…

Til min store glæde, er der også andre online-boghandlere, der tilbyder min digtsamling – men priserne varierer meget (så du må hellere lave en prissammenligning, hvis du er i købehumør).

Samlingen kan også købes på saxo.com, gyldendal.dk, akademiskboghandel.dk og centerboghandel.dk.

Op med pungen – ind på nettet – ud med koden – ned til postkassen!

En kommentar

  1. Det med polyteknisk studsede jeg også over – måske er sådan nogle teknikere i virkeligheden meget poetiske 😀

Skriv en kommentar